Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.04.2007 19:58 - Една случка...
Автор: extremyst Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2324 Коментари: 4 Гласове:
0



Искам да споделя моите "детски" глупости.
И по точно една случка...
 Пътувам си аз в автобуса и се качват три момчета.Видима възраст 16-18год.Сядат до мен.
Ок.Няма проблем.Обаче...Момчето което беше до мен явно мислеше,че автобуса е негов(или на баща му)и се разположи като цар:единият крак на предната седалка,другият на половин метър от него(да се чудиш човек ли е или маймуна), якето преметнато през дръжката на седалката.Общо взето-г-н Кой Съм Аз!!!
И това приех.(Все пак разни хора-различно възпитание.)

Но едно нещо не приех.И никога няма да приема!
След няколко спирки се качва някакво момиче.
В лицето беше симпатично.Личеше въпреки няколкото тона грим.Но дрехите...
Якенцето и беше леко разкопчано.Блуза не се виждаше,само прелестите и.Ок.Свикнала съм и със това.Но това момиче седна точно пред мен(където до преди секунди беше кракът на момчето).И докато тя сядаше половината и г*з се видя.Опитах се да не гледам,но беше бая голям и скри гледката(широк таз,не дебел).И естествено момчето щеше да легне в/у мен за да види по-добре.
Почуствах се ужасно мизерна в дрехите си(обикновен суичер и широки панталони).Грозна и дебела.
Знам че няма смисъл.И че е тъпо от моя страна,но все пак ми е гадно...
Вие кажете кои е ненормален-аз,която се обличам ежедневно,или момичето,което се беше разголило по такъв начин?! 



Тагове:   Случка,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. doctorhouse - Според теб кое е по добре :))))
12.04.2007 20:46
Да си облечена така както ти е удобно или да изглеждаш като оная думичка която започва с К и завьршва на а .Пьк и по принцип тия които нямат никои на "втория етаж" компенсират с каквото могат.Ако обаче тьрсиш внимание или друго това вече е начин да го намериш:)))
цитирай
2. extremyst - това е така...
12.04.2007 21:03
но в БГ май К***и се търсят,не момичета
цитирай
3. doctorhouse - Зависи :)))
12.04.2007 21:17
Не казвам,че вьншността не е важна, но по важно е да оцениш човека по критерии които няма да изброявам :) Поне според мен ,а иначе разни хора разни идеали
цитирай
4. patilan - Ненормално е да задаваш такива въпроси!
28.09.2007 12:03
Облеклото е израз на душевността на хората, култура, стил (или липсата му). Каквото и да е , облеклото е нашата визитна картичка, и всеки решава сам за себе си какво да пише в тази картичка.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: extremyst
Категория: Лични дневници
Прочетен: 55775
Постинги: 13
Коментари: 42
Гласове: 196
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930